Alam siber adalah pemacu masa depan

Search This Blog

Sunday, December 27, 2009

Pengorbanan Seorang Anak




Aku kini telah bergelar seorang mahasiswa di sebuah ipta tetapi gelaran ini belum cukup bagiku untuk membalas pengorbanan kedua orang tuaku yang telah banyak berkorban dari aku kecil sehinggalah sekarang.Aku akan terus mendayung dengan kegagalan di dalam arus gelora pemodenan untuk mencari kejayaan dan aku akan terus bangkit menjadi seorang yang berjaya bagi membalas pegorbanan mereka selama ini.Namun ku mengerti walaupun aku dapat banjirkan tubuh orang tuaku dengan wang ringgit dan juga emas,aku sebenarnya hanya dapat membalas secebis daripada pengorbanan yang telah mereka lakukan.Oohhh Ibu.............. Ayah.............. doakanlah anakmu ini terus dicurahi dengan keredhaan dan dipayungi oleh hidayah daripada Yang Maha Kuasa. amin.

No comments: